January 24, 2010

kalsium oh kalsium


dah hari ke 24 dalam tahun 2010
tapi tahun ni tak ada azam2 seperti tahun lepas
tak nak dah buat azam untuk satu tahun

tapi saya ada beberapa perkara yang saya harap saya mampu buat.
yang saya sedang cuba buat.
yang saya akan buat sampai saya tak lupa lagi untuk buat.
kemudian baru boleh saya panjangkan list,untuk jangka masa lebih panjang.
simple things,tapi saya selalu abaikan sebelum ni.


1.tak liat bangun solat subuh
2.sedekahkan Al-Fatihah utk mama dan abah setiap kali bangun tidur
3.menjadikan amalan minum susu segar dan green tea setiap hari
(bermula dgn operasi mengepit hidung masa minum susu pastu minum laju2 haishhh)
4.mencuci mekap sebelum tidur no matter how tired i am
5.call abah selalu

oh ya,i am currently addicted to the arrivals at youtube.
very interesting.ada subtitle dalam BM juga.
semuanya bermula selepas membaca 2 artikel ini

1.AJL 24 unsur illuminati?
2.Angkara Yahudi

jujurnya memang pengetahuan am saya tak banyak,
jadi saya agak kurang peka,
tapi hasil pembacaan blog2 yang berkaitan,
saya cuba menonton siri ini,
dan hasilnya,
terkejut.

2 comments:

an hamzah said...

susu nihon besttt!!!
rs mmg len kot dr mesia (pendapat aku la)
gambare menambah kalsium!leh kurangkan marah heheh
aku pon nk try tgk the arrivals tu

eniz said...

i read bout the arrival too..do you read newproject?